Monday, December 17, 2012

Adoii..susah sangat ke?


Why do I blog if I knew that I cant maintain it?
Tapi hati kering ni masih lagi nak menulis sbb bila tgk all the other bloggers update anything sure macam nak baca.

But,why cant i keep on writing?
Commitment issues kot. Tapi kalau bende lain boleh je nak commit.

So, bagi menyemarakkn semangat diri sendiri nak blog, I really have to find a project that I can update from time to time.
Barulah boleh nk commit.

Fikir punye fikir, idea muncul. *ting*

Why dont i update my wedding preparation project?(which has already started from March 2012)
Boleh la kot..at least ade bende nak di bebel kan.

So,next entry boleh la nak cerita. As for this entry,korang dah bazir dalam 2 minit la membaca borak kosong. Bahahahahha~~

Till next entry.

No comments: